Levering:
Vores priser for levering er dynamiske - derfor fremgår den præcise angivelse af leveringsomkostninger af selve ordren.
Leveringsbetingelser:
Vi gør vores bedste for at levere din ordre så hurtigt som muligt, og senest indenfor 5 hverdage. Der kan dog, i visse perioder omkring helligdage og højtider, være længere leveringstid.
Når din ordre bliver sendt fra vores lager, vil du modtage en bekræftelse på email om, at din ordre er afsendt. I mailen finder du et trackingnummer, så du altid kan følge din pakke.
Der afsendes ordrer alle hverdage og Jetpack/Postnord leverer som udgangspunkt næste hverdag efter afsendelse, men der kan i nogle tilfælde gå en ekstra dag.
Leveringsmuligheder:
Vi tilbyder følgende muligheder for levering:
Levering til pakkeshop:
Leveringen sker til den pakkeshop, du valgte, da du lagde din bestilling. I sjældne tilfælde er det ikke muligt for Jetpack/Postnord at levere til den valgte pakkeshop. Det kan være fordi pakkeshoppen er overbelastet eller lukket. I disse tilfælde vil Jetpack/Postnord levere til den pakkeshop, der er nærmest den du har valgt.
Når din forsendelse er leveret til pakkeshoppen, vil du modtage en email og sms om at den ligger klar til afhentning. Husk at medbringe gyldigt ID når du skal hente forsendelsen. Vær opmærksom på at din ordre kan være sendt i mere end én pakke.
Levering til døren (privatlevering):
Ved privatlevering, bliver din ordre leveret på den adresse, du har angivet da, du lagde bestillingen. Vi har kun mulighed for at sende din ordre til en privatadresse, hvis pakken kan stilles et sted på adressen – også kaldet Flexlevering/Modtagerflex. Derfor skal der anføres et sted pakken må stilles på adressen, når du lægger din bestilling. Det kan f.eks. være i carporten, foran døren eller lign. Hvis der ikke anføres et sted, vil Jetpack/Postnord chaufføren selv vælge et sted at stille pakken – typisk foran hoveddøren.